Matei 12, 46-50; 13, 1-3


 

46 În timp ce El încă le vorbea mulțimilor, iată că mama și frații Luif stăteau afară, căutând să vorbească cu El. 47 Cineva I-a zis: „Iată, mama și frații Tăi stau afară, căutând să-Ți vorbească“. 48 Iar El i-a răspuns celui ce-I vorbea: „Cine este mama Mea și cine sunt frații Mei?“ 49 Și întinzându-Și mâna către ucenicii Săi, a zis: Iată-i pe mama Mea și pe frații Mei! 50 Că tot cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri, acela Îmi este frate și soră și mamă“.

1 În ziua aceea a ieșit Iisus din casă și S`a așezat pe țărmul mării.a 2 Și s`au adunat la El mulțimi numeroase, așa încât El a intrat în luntre și stătea în ea și toată mulțimea ședea pe țărm 3 Și multe lucruri le-a grăit El în paraboleb, zicând: „Iată, ieșit-a semănătorul să semene.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta