Mamă


 


Mamă, cât de dulce sună cuvântul ăsta

în inimile fiecărui om strălucește,

și, cel mai iubit om din lume,

ne amintește.


Mama, tu ești cea care ai adus la lumină

creatura lui DUMNEZEU,

hrănește-o, zilnic, iartă-i cunoștințele,

și l-a protejat de nedreptăți.


Mamă, ești fericire pentru mine,

că nu va fi uitat pentru totdeauna.

Tu ești bogăția mea,

care este invidia întregii omeniri.


Mama te iubesc,

iarta-ma pentru multele mele greseli,

pentru grijile pe care ți le-am adus,

și suferințele pe care le-ai luat.


Mamă, mi-e dor de tine,

niciodată asta, nu uita ...

„Dacă lumea s-ar prăbuși,

pe ruinele sale, vor înălța peste tot,

flăcările dragostei mele,

pe care le păstrez pentru tine.

* MULTUMESC PENTRU TOT *

@Besmir Hajdaraj

Tirana, Albania - 23.07.2021

Comentarii

  1. thank you sow much for public my poetry. I'm sow happy. please edit my name no Basmir but Besmir thanks for your understanding me. Respect Besmiri from Tirana Albania

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta