CITIREA SCRIPTURII CU INIMA


 “O bătrânică a intrat într-o librărie religioasă unde era și un preot de la care a luat binecuvântare, vrând să cumpere o biblie. Părintele a întrebat-o:

- Știi să citești, măicuță?

- Nu, a răspuns bătrâna.

- O cumperi ca s-o faci cadou copiilor sau vreunui nepot?

- Nu,nu! a răspuns bătrâna.

- Atunci ce faci cu ea dacă nu știi să citești? O pui la icoană?

- Nu,nu.

- Atunci...?!?

- Părinte, o iau ca dimineața și seara să stau înaintea icoanei lui Hristos cu candela aprinsă, s-o deschid la început și să-i zic Domnului: Hristoase al meu, eu nu știu carte, însă toate câte sunt scrise pe pagina aceasta, să mi le pui întâi în inimă, apoi în minte și să mă luminezi să spun cele scrise întâi copiilor și nepoților mei, iar după aceea tuturor celor care însetează după cuvântul Tău!”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta