Dar din dar se face rai!


 Stimați cititori în această dimineață   Printr-un apel telefonic la Redacția Revistei Creștine On-line Viața Spirituală a ajuns la noi strigătul de ajutor al unui părinte care are mare nevoie de ajutor. El se numește Știucă Ion Gheorghe și este din Comuna Glogova Sat Cămuiești nr107 Județul Gorj. în apelul telefonic pe care l-am dat redacției noastre Domnia sa spune următoarele: ,,Mă Numesc Știucă Ion Gheorghe sunt din Comuna Glogova Sat Cămuiești Numărul 107. Jud Gorj și am apelat la dumneavoastră pentru că sunt tatăl al mai multor copii și am nevoie de ajutor încălțăminte, îmbrăcăminte și două laptopuri pe care nu mi le poat permite" . Aceasta este mesajul venit pe adresa redacției noastre astăzi 13.01.2023 ora 11:23 TOȚI CEI CARE DORESC SĂ AJUTE POT CONTRACTA DIRECT FAMILIA IN CAUZĂ LA NR DE TELEFON 0720356007.ATENTIE! REVOSTST VIAȚA SPIRITUALĂ DOAR PUBLICĂ ANUNTURI, ORICE DONAȚIE SE FACE NU MAI DISCUTÂND CU FAMILIA.REVISTA VIAȚA SPIRITUALĂ.NU CERE ȘI NU STRÂNGE NICI FONDURI NICI AJUTOARE 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta