Știu că ești un înger


  


Dacă ești un vis, te rog, nu mă trezi, 

Lasă-mă să stau cu tine-n noapte,

Ca să te privesc și să-ți pot zâmbi, 

Rămâi cu mine-ntre delir și șoapte.


Dacă ești fantasmă, nu te-ndepărta, 

Tu poți să-mi stai alături cât doresti, 

Zău, nu mă sperie deloc prezenta ta, 

Căci nu mi-e frică de ființele cerești.


Dar dacă ești un gând al meu, nu pleci, 

Pot să te țin alături chiar mult și bine, 

Să știi că de-aici tu nu mai scapi în veci, 

Până nu te alung eu, dacă-mi convine.


Știu că ești un înger, oricând nu ai veni

Și ești mereu alături la bine și la greu, 

Chiar dacă te alung, oricum vei reveni, 

Tu doar nu te superi cum mă supăr eu.


Autor Angela Circel 

Drepturi de autor rezervate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta