Mă rog la tine Doamne


 

Eu doar in limba mea
Mă rog la tine Doamne
Și doar in graiul meu
Înțeleg cuvantul dor,
Și tot in limba mea 
Am spus cuvântul mamă 
Aici in țara mea
Eu imi doresc să mor.

Tot în  graiul sfant
Mi-am învățat copii
Să arate bunătate 
La cei ce-s nevoiași ,
Și tot in limba mea
Eu am scris poeme
Să le poată citi
În  urmă ai mei urmași.  

În  limba mea inteleg dorul
Celor ce sunt departe
Aici în țara mea
Simt durerea omenirii,
Multi vor să ne invrajbeasca
Ne-au impartit in două 
Dar in graiul sfânt 
Vom cânta,,Hora Unirii "

Te rog in limba ta
Azi roaga-te române 
Credinta o avem
In graiul nostru sfânt, 
Iar rugaciunea ta
Se va auzi in ceruri
Iar Dumnezeu va aduce
Liniște pe pământ. 

Autor Ileana Tufiși

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta