Plânsul pământului


 


 


Nu am aripi să zbor

În înaltul cerului

Dar Tu,  Doamne.. auzi

Plânsul pământului. 

Cad secerati de moarte

Oameni din toate țările 

Coboara-Te Iisuse

Pe toți ..Tu iarta-ne.!


Am plâns ,văzând bolnavi,

Pe paturi de spitale

Izolați de cei dragi

Mor fară lumânare. 

Iar sufletul lor

Caută a ta lumină 

Ei mor, mult prea devreme,

De noi, ai Doamne milă!


Poate am fost amăgiți

De lucruri sclipitoare

Și am uitat de sărbători 

Părinților s-aducem alinare

I-am lăsat pe bătrâni 

Singuri... neajutorați 

Și am plecat departe

De surori și de frați. 


Acum ne-ai arătat 

Ce e singuratatea

Și ce simteau părinții 

Când simteau că moartea.

Ii va lua in ceruri

Și nu vor apuca

Să își strângă in brațe fiul

Să își mângâie fata.


Am inteles acum

Cât ei au suferit

Ai milă de noi Doamne

Cu toții am greșit. 


  Ileana Tufiși

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta