CANDELA -


De Pavel Coruț 


Prefă-te, inimă, în foc,

Aprinde candela, diseară, 

Pribeagului fară noroc,

Stăpânului furat de Țară!


Și fă-te inimă stejar,

Să-i dai a umbrei mângâiere,

Că s-a hrănit doar cu amar

Și s-a-mbătat doar cu durere.


Prinește-l Doamne-n casa Ta,

Pe domnul trist și-nsingurat, 

Pe Cuza, inimă de stea, 

Și iartă-ne că l-am trădat!


Smulgeți coroana cea de spini, 

Lăsați-i fruntea în lumină, 

Pribeagului printre străini,

Stăpânului lipsit de vină. 


Să-și poarte ochii printre noi, 

Iertarea lui e izbăvire, 

Căci am ajuns pustii și goi, 

Săraci la minte și simțire.


Primește-l Doamne-n casa Ta, 

Pe domnul trist și-nsigurat,

Pe Cuza inimă de stea 

Și iartă-ne că l-am trădat!


De nu-i în cer el n-ar fi vrut, 

Căci se facuse-a noastră vrere.

Noi l-am trădat și l-am vândut

Orbiți de pătimi și avere...


Primeste-l Doamne-n casa Ta,

Pe domnul trist și-nsigurat, 

Pe Cuza, inimă de stea,

Și iartă-ne că l-am trădat! 


,, Ultimul Domn Român, Alexandru Ioan Cuza "


Au luptat, s-au jertfit și au murit pentru țară și neam.

Dumnezeu să-i ierte

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta