II Timotei 1, 8-14



8 Așadar, nu te rușina de mărturisirea asupra Domnului nostru, nici de mine, înlănțuitul Săuh, ci fii părtaș la suferință pentru Evanghelie, potrivit puterii lui Dumnezeu 9 Care ne-a mântuit și ne-a chemat cu chemare sfântă, nu după faptele noastre, ci potrivit planului Său și harului dat nouă întru Hristos Iisus mai înainte de timpurile veșnicei, 10 dar care acum s'a vădit prin arătarea Mântuitorului nostru Hristos Iisus, Cel ce a nimicit moartea și a adus la lumină viața și nemurirea, prin Evanghelia 11 pentru care am fost eu pus propovăduitor și apostol și învățător al neamurilor. 12 Pentru care pricină și îndur aceste suferințe; dar nu mă rușinez, fiindcă știu în Cine mi-am pus credința; și sunt încredințat că puternic este El să păzească vistieria pe care mi-a încredințat-oj până la Ziua aceea. 13 Întipărește-ți în minte cuvintele sănătoase pe care le-ai auzit de la mine, în credința și'n iubirea cea întru Hristos Iisus. 14 Păzește vistieria cea bună ce ți-a fost încredințată prin Duhul Sfânt Care locuiește'ntru noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta