Catavasii la Duminica lăsatului sec de carne


Glasul al VI-lea.

(dacă s-a făcut Odovania Întâmpinării Domnului)

Cântarea I:

Ajutor și acoperitor s-a făcut mie spre mântuire; Acesta este Dumnezeul meu și-L voi slăvi pe El, Dumnezeul părintelui meu și-L voi înălța pe El, căci cu slavă S-a preaslăvit.

Cântarea a III-lea:

Întărește, Doamne, pe piatra poruncilor Tale, inima mea care se clatină, că singur ești sfânt și Domn.

Cântarea a IV-lea:

Auzit-a Prorocul de venirea Ta, Doamne, și s-a temut, că aveai să Te naști din Fecioară și oamenilor să Te arăți; și zicea: Auzit-am glasul Tău și m-am temut. Slavă puterii Tale, Doamne!

Cântarea a V-lea:

Pe mine, cel ce dis-de-dimineață alerg la Tine, Iubitorule de oameni, te rog, luminează-mă și mă îndreptează și pe mine la poruncile Tale și mă învață pururea să fac voia Ta.

Cântarea a VI-lea:

Strigat-am cu toată inima mea către milostivul Dumnezeu și m-a auzit din iadul cel mai de jos și a scos din stricăciune viața mea.

Cântarea a VII-lea:

Greșit-am, fărădelege am făcut, nu ne-am îndreptat înaintea Ta, nici am păzit, nici am făcut precum ne-ai poruncit nouă; ci nu ne părăsi pe noi până în sfârșit, Dumnezeul părinților.

Cântarea a VIII-lea:

Să lăudăm, bine să cuvântăm şi să ne închinăm Domnului, cântându-i şi preaînălţându-L pe Dânsul întru toţi vecii.

Pe Cel pe Care Îl slăvesc oștile cerurilor și de Dânsul se înfricoșează Heruvimii și Serafimii, toată suflarea și făptura, lăudați-L, binecuvântați-L și-L preaînălțați întru toți vecii.

Cântarea a IX-lea:

Nașterea din zămislirea cea fără de sămânță este netâlcuită; Rodul Maicii celei fără de bărbat este nestricat, că Nașterea lui Dumnezeu înnoiește firile. Pentru aceasta, pe tine, toate neamurile, ca pe o Maică Mireasă a lui Dumnezeu, cu dreaptă credință te mărim. 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta