Doamne,


 


Doamne, am fost afară

Dar în realitate nu a fost,

De aceea acum sunt înăuntru

Dar nu m-am încurcat cu el.

 

Când sunt afară

Îmi imaginez melodia

Asta se aude înăuntru.

 

Când sunt înăuntru

Îmi amintesc ce luminează

Vezi dimensiunea casei tale.

 

Doamne, am fost înăuntru

Dar în realitate nu a fost,

De aceea acum sunt afară

Dar nu prea am ieșit.

 

Când sunt înăuntru

Vântul mă cheamă la ușa ta

Mă invită afară.

Când sunt afară

Cuvintele tale mă cheamă

Evanghelia iubirii Tale.

 

Doamne, am fost afară

Sau poate era înăuntru

Dar calea întâlnirii Tale

E înăuntrul meu.

 

Pe această bucată de piele

Tu ești inauntru

Tu ești afară...

Ești în mine,

Înăuntru sau afară.


Autor, Rodolfo Santoya

din Jalisco, Mexic - 27.10.2021

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta