TRECUT-AU ANII…


Trecut-au anii copilăriei
Un dor mi-a mai rămas
Ca un gând s-a împletit 
I-o rază din copacul vieții
Mă îmbrățișează două aripi 

 De aș putea întoarce privirea
O clipă să-mi văd chipul
De prunc fără griji să nu plâng
Ce ar mai fi de acum încolo              Am părul cam albit
Puterile mi s-au cam dus
Din această scurtă viață
Să mă purific de păcate
           Mă necăjesc și-n noapte.          
                                                               În slove să mă regăsesc
Să mă lumineze psalmii
Să nu fiu povară nimănui
Când oasele vor înțepeni
Să am în mâini Scriptura
Cu lumânarea pe pervaz      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta