RUGĂCIUNE

 

   

   

Dă-mi, Doamne, tinereţea înapoi  

 să merg pe deal cu mama şi cu tata  

să simt parfumul fânului cosit  

şi să duc apă rece cu găleata.  

   

Dă-mi, Doamne, tinereţea înapoi,  

să merg la şcoală, iarna, în opinci,  

iar pe măsuţa scundă din  odaie  

să n-ai nimic să pui ca să mănânci.  

   

Dă-mi, Doamne, tinereţea înapoi  

ca să  învăţ  din nou la lumânare  

să mai privesc lumina clară  

a cerului cu stelele-n spinare.  

   

Dă-mi, Doamne, tinereţea înapoi  

s-ascult cum cântă cucul în pădure  

şi să nu simt nimic, de mă rănesc,  

în mărăcinii rugului cu mure  

   

Dă-mi, Doamne, tinereţea înapoi  

aşa cum o aveam în satul meu natal  

căci am plecat după Izvorul Vieţii  

şi, dintr-odată, m-am trezit la mal.  


 Titina Nica Ţene

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta