PSALMUL Gândului nerostit (din Constantin ANTON – „PSALTIREA NEAMULUI ROMÂNESC”, colecția NEAMUL ROMÂNESC nr.1, IAȘI, 2020 – în curs de apariție)


Celor ce se jertfesc mereu
în Numele Patriei și-al Bunului Dumnezeu
Doamne,
dacă-n sângele meu s-ar surpa îngerii
și cerurile s-ar rostogoli mereu,
eu o să umblu în genunchi după Tine
să-mi desparți tot binele de rău !
Doamne, dacă nu mai am unde să fug de mine
și nu mai știu să mă despart de dușmani,
reconvertesc rațiunea Luminii divine
din sângele orbit de trufie și de bani !
Doamne,
dacă n-am gândul ultim rostit
și vârstele timpului meu nu se mai succed,
e că în mine se rotunjește un Alt Chip
pe care alții-l pun pe Cruce și tot alții mai Cred !
Doamne,
dacă nu mai ard cuvintele-n mine
și sufletul meu se-mpovărează de-un alt Eu,
mi-e dor să cobori și să-mi spui : Copile,
crede în tine, iubește doar pe Dumnezeu !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta