Înger bun păzitor


 


Înger bun păzitor,

În sufletul meu tu ai loc.

Vii la mine mă păzești,

Mă aperi de pericolele ce nu le bănuiesc.


Înger bun păzitor tu la mine  vii

Pe brațele tale mă ții.

Stai lângă mine aproape,

Îmi îmbraci sufletul în iubire și dragoste.


Îmi aduci bucurii orișicând,

Nu mă lași ca să plâng.

Aripile tale cu pene albe,

Sunt obosite de rtistețea noastră


Înger bun păzitor ești cel mai frumos,

Vii ca pasărea-n zbor.

Pe pământ ești o lumină,

Pe cer o formă de cruce de inimă.


Tu îmi aduci stelele ce sclipesc,

O lumină ești când  vii strălucești,

Luminezi o atmosferă un pământ un cer,

Viața noastră o faci un mister.


Înger bun păzitor zi și noapte de mine ești aproape,

Ma păzești de căderi de păcate de moarte.

Mâ faci să fiu cu inima deschisă,

Să savurezi o parte din fericire.


Îngerul meu păzitor iubit,

De multe ori m-ai surprins.

Când copilul meu prin greutăți zâmbește,

Îndemnul tău frumos lângă el  este.


Tu faci ca lucrurile colorate,

În ochii mei să nu joace.

Mă faci să pot găsi o pâine albă,

Acolo unde nimeni nu mă așteaptă.


Îngerasul meu scump,

Mereu îmi dai instrucțiuni.

Îmi lași mesaje mă ajuți,

Când îmi apar vedenii în vise,

Mă protejezi pe mine le alungi.


 Îngerul meu frumos te iubesc, Pentru că frumos ești.

La necazuri mă protejezi

De suferințe mă ocolești tu mă liniștești.


Îngerul meu bun!

Tie mă închin!!!


07,01,2023.

Nucă Svetlana.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta