Cântare de laudă la Sfântul Apostol Andrei, cel întâi chemat


 

Sfântul Andrei, luminat de Duhul,
Și între Apostoli mai întâiul chemat,
Pe Domnul propovăduit-a ziua și noaptea,
Și cu Sfânta Cruce popor mult a botezat.

Ca grădinarul ce bine grijește grădina,
El în cetăți și în sate a mers fără somn,
Și cu îndemânare mare altoit-a în ele
Rod bun ce-a udat cu apa viului Izvor;

Până ce la sfârșitul alergării lui ajuns-a,
Și văzut-a Crucea ce îl aștepta.
El cu bucurie zis-a către Cruce:

"O, Scumpă Cruce, pe tine Domnul te-a sfințit!
Pe tine cu al Său trup te-a sfințit Domnul,
O Cruce sfântă, odihnește al meu trup!
Ridică-mă pe mine din tină și țărână,
Și mă înalță sus, către Dumnezeu!
Dă-mi ca de pe tine să întâmpine
al meu suflet pe Domnul,
Domnul Hristos care pe tine,
pentru mine s-a răstignit!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta