Cântare de laudă la Sfântul Mucenic Ioan cel Nou din Ioannina


 


Ioan, meșteșugarul, cu cinste meșteșugu-și lucrează:

Al său suflet strălucitor este ca

aurul cel mai curat.


Lumina lui de la învățătura lui Hristos o primește,

Căruia Ioan I se roagă, de mucenicie a-l învrednici:

„ O Biruitorule Stăpâne, Care pentru mine Te-ai răstignit,

Pe mine prin suferinți curățește-mă de întunericul păcatelor mele!

O, rușinii trădării de Tine să nu mă dai,

Ci mai vârtos încununează-mă cu chinurile mucenicilor Tăi.

Pregătește-mă pe mine de mucenicie prin Darul Sfântului Tău Duh,

Dăruiește-mi mie suferința cea pentru Tine,

calea către ea arată-mi-o!


Și tu, Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mult milostivă,

Care lângă Fiul tău iubit la piciorul Cinstitei Cruci ai stat,

Roagă-te și pentru mine la vremea muceniciei mele,

Că tare să stau ca un zid neclintit.


Și voi, Sfinților Apostoli, de mine să aveți milă,

Ca dușmanul neamului omenesc asupra mea să nu poată nimic.


O, Sfinților Mucenici, ce pentru mine sunteți bucuria vieții mele,

în rândurile voastre viteze și pe mine primiți-mă!


Și acum, o voi trădătorilor de Dumnezeu

A voastră e sabia uciderii ș

i focul -

Iată trupul meu!"


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta