FĂ RAI DIN CE AI DIN PUȚINUL TĂU SĂ DAI!


 Stimați cititori și frați creștini Astăzi miercuri 7 aprilie 2021, pe Adresa redacției noastre a sosit o Poveste care ne - a atras atenția. Este povestea disperată a unei Doamne în vârstă de 60 de ani Care are în îngrijire un soț bolnav dar și O fiică care la rândul sau are un minor și care se află  în plin Proces de divorț.  apelul disperat al Doamnei Niculina Otobicu Sună cam așa citam :,, BUNĂ ZIUA! Stimată redacție mă numesc Niculina Otobicu am 60 de ani îngrijesc de un soț bolnav și am alături pe fiica mea  care are un copil minor și se află în proces de divorț. Greutățile prin care am trecut ne-au adus în punctul de a pirde casa iar acest lucru poate aduce și pierderea custodiei a supra minorului. Toți cei care ne puteți ajuta mă puteți contacta aici 0751146285

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta