II Corinteni 2, 3-15


  


Prochimen, glasul al 4-lea (Psalm 103: 5, 1)

Cel ce faci pe îngerii Tăi duhuri și pe slugile Tale pară de foc;

Stih: Binecuvintează, suflete al meu, pe Domnul! Doamne, Dumnezeul meu, măritu-Te-ai foarte.

3 Și pentru aceasta v'am scris eu vouăb, ca nu cumva la venirea mea să am întristare de la aceia care trebuie să mă bucure, fiind eu încredințat despre voi toți că bucuria mea este și a voastră, a tuturor. 4 Că din multă supărare și cu strângere de inimă v'am scris, cu multe lacrimi, nu ca să vă întristați, ci ca să cunoașteți iubirea pe care cu prisosință o am către voi. 5 Iar dacă m'a întristat cinevac, nu pe mine m'a întristat, ci într'o oarecare măsură - ca să nu spun mai mult - pe voi toți. 6 Destul este pentru un astfel de om pedeapsa ce i s'a dat de către cei mai mulți, 7 așa încât voi, dimpotrivă, mai degrabă să-l iertați și să-l mângâiați, pentru ca un astfel de om să nu fie copleșit de prea multă întristare. 8 De aceea vă rog să-i dovediți iubire. 9 Că de aceea v'am și scris, ca să vă'ncerc, și prin aceasta să cunosc dacă'n toate sunteți ascultători. 10 Iar cui îi iertați voi ceva, îi iert și eu; pentru că și eu, dacă am iertat ceva, de dragul vostru am iertat în fața lui Hristos, 11 ca să nu ne lăsăm covârșiți de Satana, căci gândurile lui nu ne sunt necunoscute. 12 Și venind eu la Troa pentru Evanghelia lui Hristos și ușa fiindu-mi deschisă în Domnul, 13 nu mi-am avut odihnă'n duh, din pricină că nu l-am găsit pe Tit, fratele meu; așa că m'am despărțit de ei și am plecat în Macedonia. 14 Mulțumire fie-I adusă deci lui Dumnezeu, Celui ce pururea ne face biruitori întru Hristos, și prin noi descoperă'n tot locul mireasmad cunoștinței Sale! 15 Pentru că noi Îi suntem lui Dumnezeu bună mireasmă a lui Hristos între cei ce se mântuiesc și'ntre cei ce pier:

Aliluia, glasul al 2-lea (Psalm 148: 1, 2)

Stih 1: Lăudați-L pe Domnul, cei din ceruri. Lăudați-L pe El întru cele înalte.

Stih 2: Lăudați-L pe El toți îngerii Lui. Lăudați-L pe El toate puterile Lui.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta