FĂ RAI DIN CE AI DIN PUȚINUL TĂU SĂ DAI!




 Stimați cititori venim în fața dumneavoastră cu o poveste de Viață care ajuns aseară prin mesaj pe adresa redacției noastre cităm:, Bună.mă numesc vintila maria am.O.fetiţa de 7ani. Tatăl ei erea violent ne bătea lipsea cu nopţile deacasa eu abia am. Reuşit să scap.de el şi am. Mers an. Bucureşti antr un. Adăpost mama şi copilu ne a ţinut un an.de zi după care ne am. Luat chiria şi am.dat fata la grădiniţă. Din. Caza la covid 19 am. Făcut restanta la chirie de 1000de lei.şi. Nu mai pot plăti.pt că trebuie să plătesc chiria pe lună an. Curs iar restamta nu mai.O.pot plăti.vă rog mult care dacă puteţi să ne ajutaţi.? Vă rog mult dacă puteţi să vizionaţi filmuleţul.de mai jos cu cazul meu.de la televiziune. Daţi clik Mulţumim" Am încheiaţi citatul

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta