RUGĂCIUNE

  

Mă culc în gând cu Tine, Doamne,

Și mă trezesc cerându-Ți iar

Să - mi fie ziua minunată, 

Să fie binecuvântatu-Ți dar.


Îmi plec smerit genunchii iară 

În fața chipului sfințit 

Și gura mea rostește ruga

Din zori și până-n asfințit. 


Dă, Doamne, omului putere 

Să fie cel de la-nceput

Cu sufletul curat, și-n minte

Să-i fii Tu cel neîncăput. 


Coboară, Doamne, -n lume duhul

Al binelui și al blândeții 

Să curețe cenușa urii

Ce-ntunecă mirajul vieții.


Nu ne lăsa în rătăcire 

De-a lungul vieții să umblăm, 

Ne dă înțelepciunea minții 

Ca-n toate Ție să -Ți urmăm. 


 Autor: Georgeta Tudor, membru în Liga Scriitorilor Români.. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta