,, DUMNEZEU NE ÎNTĂREȘTE NU VOIESC MOARTEA PĂCĂTOSULUI..."


Iată stimați cititori o nouă poveste de Viață venită din parteadumn dumneavoastră, care me dovedește că Dumnezeu ne ascultă și mereu vine la t8mp. Cităm:, În urmă cu 8ani a murit bunica mea din partea mamei şi a fost o lovitură mare emoțional și de când am aflat miercuri dimineaţa şi până vineri la prânz când am fost la înmormântarea ei am slăbit 5 kg şi în curtea bunicilor am leșinat prima dată după ce o văzusem în sicriu și după aceia perioada de doliu a fost dureroasă tristă cu mult plâns și leşinurile se țineau lanț de mine că nu prea mai mâncăm dormeam şi noaptea în negru simțeam că bunica a luat o parte din mine şi nu mai eram întreaga şi după 2 săptămâni a venit ziua mea de 25 de ani după aia am mers cu cunoştinţe care vroiau să viziteze grădina zoologică muzeul Antipa în București că vroiam să merg la Catedrala Patriarhală că auzisem că sunt moaștele sfântului Nectarie acolo și am ajuns totodată şi la Biserica sf Mina şi cimitirul din Giulești unde este Părintele Ilie Lăcătuș.Şi ruganduma la Moaștele sfântului Nectarie i-am promis că dacă o să mă ajute să scap de leșinuri şi o să am copii o sai pun numele tău care îţi este scris în calendar sau numele de botez.şi aşa am făcut şi am avut o naștere ușoară și am dormit în ultimele trei luni de sarcină cu icoană sfântului Nectarie pe pernă de lângă mine ruganduma seara.şi i mulțumesc și i sunt recunoscătoare pentru toate că mă ajuat." Cititor anonim.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta