VIAȚA MEA ȚI-O-NCHIN!


 

   


De pe Sfânta Cruce

Cad picuri de sânge,

Unde șiroiesc

Vițe odrăslesc.

Floarea vinului

Și-a pelinului

Rodul bucuriei

Și al Liturghiei!


De pe Trupul Sfânt,

Cad până-n pământ

Picuri de sudoare

Și lacrimi amare.

Unde se opresc

Iute-nmuguresc, 

Flori de mir cerești 

Crini împărătești. 


Din coasta străpunsă,

Sânge și-apă cursă

Unde picura, 

Grâul încolțea 

Apa îl hrănea, 

Spicul se cocea

Și Măicuța Sa

În snopi îl lega!


,,- Dragi florile mele, 

Să-mi fiți mângâiere!

Floarea mirului,

Draga Domnului

Floarea vinului,

Drag sângele Lui

Floarea grâului,

Drag trupșorul Lui"


Și din flori de mir,

Din al lor potir, 

Strânge o albină, 

Ceară, albă, fină

Să facă făclii

Pentru Liturghii. 

Și le-așează-n cale

Prea Sfintei Fecioare!


Și din cer se cern,

Pe pământ se-aștern, 

Miresme de crini, 

Cânt de Heruvimi. 

Candele aprinse

Peste inimi stinse,

Ploaie de iubire

Peste 'ntreaga fire!


Domnul a-nviat

Și a împăcat

Cerul cu Pământul,

Omul cu Preasfântul

Tatăl Dumnezeu

Și cu Duhul Său!

Și eu astazi vin

Viața-mi să-Ți închin!                          De Eliana Popa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta