Te chem




Te chem e iarăși primăvară,

În zbor se nalță mulți cocori.

Te chem spre mine să vii iară,

Frumos la noi ninge cu flori.


Și de e vânt și de sunt nouri,

Tu mâ cuprinzi în brațe uneori.

Îmi faci un trai mai fericit,

Îmi dai puteri să mă ridic.


Ear când spre cer ridic privirea, 

Primesc un val de dragoste iubire.

De sunt aproape sau departe,

Tu mă veghezi și zi și noapte.


Te simt te port în inimă de o viață,

Prin zorii zilei care se revarsă.

În gândurile mele ești cu mine,

Mă rog mă închin la tine și mi-e bine.


Încep ziua la fel cu tine,

Îmi dai un har să te slăvesc.

Îmi dai o dulce mângâiere,

Am grijă să te mulțumesc.


În inima mea mică cea de om,

Alături de necazuri trecător.

Cu tine-s dincolo de toate,

Alături merg îmi ești aproape.

Doamne ajută!


11,03,2023.

Nucă Svetlana.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta