I Corinteni 10, 23-28



Prochimen, glasul al 6-lea (Psalm 24: 13, 1-2)

Sufletele lor întru bunătăți se vor sălășlui și seminția lor va moșteni pământul.

Stih: Către Tine, Doamne, am ridicat sufletul meu; Dumnezeul meu, spre Tine am nădăjduit, să nu fiu rușinat în veac.

23 Toate-mi sunt îngăduite, dar nu toate folosesc. Toate-mi sunt îngăduite, dar nu toate zidesc. 24 Nimeni să nu caute pe ale sale, ci fiecare pe ale celuilalt. 25 Mâncați tot ce se vinde în măcelărie, fără să puneți întrebări pe temei de conștiință, 26 căci al Domnului e pământul și plinirea lui. 27 Dacă cineva dintre necredincioși vă cheamă la masă și vreți să vă duceți, mâncați orice vă este pus înainte, fără să puneți nici o întrebare pe temei de conștiință. 28 Dar dacă cineva vă va spune: Aceasta este din jertfa idolilor!, să nu mâncați, din pricina celui ce v'a spus și pe temei de conștiință -

Aliluia, glasul al 6-lea (Psalm 64: 2, 4)

Stih 1: Auzi, Dumnezeule, rugăciunea mea; către Tine tot trupul va veni.

Stih 2: Fericit sunt cei pe care i-ai ales și i-ai primit; locui-vor în curțile Tale. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta