II Ioan 1, 1-13



Prochimen, glasul al 7-lea (Psalm 98: 5, 1)

Înălțați pe Domnul Dumnezeul nostru și vă închinați așternutului picioarelor Lui, că sfânt este.

Stih: Domnul împărățește: să se mânie popoarele. Șade pe heruvimi: să se cutremure pământul.

1 Bătrânula, către aleasa Doamnăb și către fiii ei, pe care eu îi iubesc întru adevăr - și nu numai eu, ci și toți cei ce-au cunoscut adevărul - 2 în virtutea adevărului care rămâne întru noi și'n veac va fi cu noi: 3 Har, milă, pace fie cu voi de la Dumnezeu-Tatăl și de la Iisus Hristos, Fiul Tatălui, întru adevăr și iubire! 4 Foarte m'am bucurat că pe unii din fiii tăi i-am aflat trăindc întru adevăr, așa cum am primit noi poruncă de la Tatăl. 5 Și acum te rog, Doamnă - nu ca și cum ți-aș scrie o poruncă nouă, ci pe aceea pe care noi o avem încă de la'nceput -: să ne iubim unii pe alții. 6 Și aceasta este iubirea: să trăim după poruncile Lui; și aceasta este porunca, așa cum ați auzit-o de la'nceput: să trăiți întru iubire. 7 Pentru că mulți amăgitori au ieșit în lumed, care nu mărturisesc că Iisus Hristos a venit în trup; unul ca acesta e amăgitorul și antihristul. 8 Luați aminte la voi înșivă, ca să nu pierdeți ceea ce ați lucrat, ci să primiți plată deplină. 9 Tot cel ce o apucă'naintee și nu rămâne în învățătura lui Hristos, nu-L are pe Dumnezeu; cel ce rămâne în învățătura Lui Îi are, acela, și pe Tatăl, și pe Fiul. 10 Dacă vine cineva la voi și nu aduce învățătura aceasta, să nu-l primiți în casă și să nu-i ziceți: Bun venit!; 11 fiindcă cel ce-i zice: Bun venit! se face părtaș la faptele lui cele rele. 12 Deși am multe să vă scriu, n'am vrut s'o fac pe hârtie și cu cerneală; dar nădăjduiesc să vin la voi și să vă vorbesc gură către gură, pentru ca bucuria noastră să fie deplină. 13 Te îmbrățișează copiii surorii tale celei alesef.

Aliluia, glasul 1 (Psalm 73: 2, 13)

Stih 1: Adu-Ți aminte de adunarea Ta, pe care ai câștigat-o de la început.

Stih 2: Iar Dumnezeu, Împăratul nostru mai înainte de veci, a lucrat mântuire în mijlocul pământului. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta