Luca 19, 12-28


12 Deci a zis: „Un om de neam mare s'a dus într'o țară'ndepărtată ca să-și ia domniea și să se întoarcă. 13 Și chemând zece slugi ale sale, le-a dat zece mineb și le-a zis: Neguțătoriți cu ele până ce voi veni! 14 Dar cetățenii lui îl urau și au trimis în urma lui solie, zicând: Nu vrem ca acesta să domnească peste noi! 15 Și a fost că atunci când el s'a întors, după ce-și luase domnia, a zis să fie chemate slugile acelea cărora le dăduse banii, ca să știe cine ce a neguțătorit. 16 Și a venit cea dintâi, zicând: Doamne, mina ta a adus încă zece mine. 17 Și i-a zis: Bine, slugă bună, fiindcă întru puțin ai fost credincioasă, să ai stăpânire peste zece cetăți. 18 Și a venit a doua, zicând: Mina ta, Doamne, a adus încă cinci mine. 19 Iar el i-a zis și acesteia: Să ai și tu stăpânire peste cinci cetăți. 20 A venit și cealaltă, zicând: Doamne, iată-ți mina, pe care am păstrat-o într'un ștergar, 21 că m'am temut de tine, pentru că ești om aspru; iei ce n'ai pus și seceri ce n'ai semănat. 22 Și i-a zis: După gura ta te voi judeca, slugă vicleană! Știai că eu sunt om aspru, că iau ce n'am pus și secer ce n'am semănat; 23 atunci, de ce n'ai dat argintul meu schimbătorilor de bani? Și eu, venind, l-aș fi luat cu dobândă. 24 Și le-a zis celor care stăteau de față: Luați de la el mina și dați-o celui care are zece mine. 25 - Și ei i-au zis: Doamne, acela are zece mine... - 26 V'o spun eu vouă că aceluia ce are i se va da; iar de la cel ce nu are se va lua și ceea ce arec. 27 Iar pe acei vrăjmași ai mei, care n'au vrut ca eu să domnesc peste ei, aduceți-i aici și tăiați-i în fața mea!“ 28 Și zicând acestea, mergea înainte, suindu-Se la Ierusalim.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta