Ferestre-n suflet


 


   de Cornelia Climov 


Mă porți în suflet, ştiu eu bine

O spun chiar ochii tăi cuminți

Şi povestesc acum ei de la sine

În ochi privesc şi ştiu ce simți.


Mă porți în gând de la o vreme

Chiar de n-ai spus-o nimănui

În ochii calzi zideşti poeme

Zâmbeşti cu ochi-ți albăstrui.


Ascund în ei atâtea lucruri

Deși nespus de mult ne admirăm,

Căci zboară din privire fluturi

Şi-s umezi când nu ne vedem.


Căci ochii sunt feresre-n suflet

Evocă o lume prin privire

Şi însoțiţi fiind de un zâmbet

Fără să ştie nasc iubire.


Mă porți în suflet ştiu eu bine

Dar teamă de iubire-ți este

Și spui că nu-ți pasă de mine,

Deși îți sunt dulcea poveste.


Și cred că nu-ți e frică de iubire

C-ai mai iubit şi în trecut,

Dar ocolești acea dură durere

Ce ai simțit-o de demult.


Asta te face ca să fii prudent

Şi-ți ţii în frâu o tandră inimioară,

Dar mă iubeşti și este evident

Ca și atunci ca şi întâia oară.


04.01.2022

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta