Te chem


 


Te chem cu dorul ce la sân a adormit,

În taina neștiută a unei nopți fugare, 

Din umbre de tăceri pierdute-n infinit,

Când ielele dansează la țărm uitat de mare.


Te chem cu șoapta lină a unui vânt tăcut, 

Ce-n trecere a smuls ultima frunză arămie,

Pe marginea unei clipe desprinse din trecut,

Să-mi dărui un sărut cu-aromă de gutuie.


Te chem pe amintirea unei iubiri aprinse,

Pe creasta unui gând în noaptea asta neagră, 

Să-mi împlinești dorința din caierul de vise,

Pe care o nutrește inima mea beteagă.


Te chem pe unduirea unui val înspumat,

Ce lângă țărm stâncos se zbate cu putere,

Când orizontu-albastru cu marea-mbrățișat,

Câte un pescăruș ofrandă abisului îi cere.


Te chem prin răsăritul soarelui lucitor,

Ce-și stinge focu-aprins într-un divin sărut, 

Cu rouă parfumată din lumea florilor,

Ce-n curtea casei noastre așteptând le-am sădit. 


Te chem din cerul unde se naște-un curcubeu,

Ce leagă două țărmuri lovite de furtună, 

Să îmi mângâi durerea sufletului meu,

Inundându-l în taină cu liniște divină!


Te chem

autor ELENA TUDOSĂ. 

13 ianuarie 2023.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta