Îngerul păzitor


 


Te am alături, zi și noapte, înger din lumi nepământești, 

Coborât să-mi luminezi viața și lucruri bune să mă-nveți!

Cinstit, blând și neprihănit, tu îmi înseninezi privirea, 

Din grohotișurile sorții, alungându-mi dezamăgirea. 


De veghe-mi stai la căpătâi, ca nu cumva din disperare, 

Pașii mei să își piardă urma prin țepii înfipți pe cărare, 

Iar de cad și mă-mpotmolesc în mocirla nechibzuinței,

Pe aripi moi, tu mă înalți către calda rază-a credinței. 


Mi-ai fost trimis de la-nceput ca unic dar, neprețuit, 

Pentru sufletul meu hoinar și de păcate bântuit!

Mâhnirea ce-mi macină gândul, doar tu mi-o preschimbi în speranță, 

Călăuzindu-mă-ndeaproape să iau decizii clare,-n viață. 


Stai lângă mine pân' la capăt și pe brațe ocrotitoare, 

Poartă-mi inima, des, lovită de necazuri și supărare!

Ajută-mă să gust nectarul din poleita cupă-a vieții

Și dă-mi putere să străbat sinuosul drum al bătrâneții!


Felicia Percec

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta