Îngerul păzitor




A venit aseară un înger

Luminos, stând blând, la ușă,

Spirit angelic din cer,

Ținea o cheie -n galbena cătușă.


Arătându - se, simțeam ce nu vedeam, 

Prizonier era încătușatu - mi suflet, 

Pân' - atunci, doar luna bătea - n geam,

El, fară glas, mă descuia c - un zâmbet.


Ceru să scriu pe - o coală,

Despre viață și har divin...

Așezam rânduri, hârtia părea goală,

Dar eu îl pricepeam dein:


- Sufletul să-ți fie - n viață, 

Smerit, curat și cinstit, 

Mâine nu știm ce-l așteaptă

De va pleca nepregătit.


Am vorbit până în zori, 

Mă - ndemna să n-am păcat, 

Spunând că, în veci nu mori

Când de El ești judecat.


Petru T.  Grădinaru Vadurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta