Doamne al mântuirii mele...

 

Doamne al mântuirii mele...


Doamne al mântuirii mele

Ce pe cruce ai fost pus, 

Dă-mi te rog mereu putere

Să te mângâi cu-n surâs.


Să te laud cu mândrie

C-ai luat pe umeri karma, 

Și-ai lăsat cu bucurie 

Să-ți străpungă cuiul, rana.


Ai lăsat Doamne hainii

Fără milă să te bată ,

Ai luat durerea lumii

Pe spinarea-ncovoiată.


Cruce-n spate Tu ai dus-o

Fără să te plângi deloc.

Ți-au bătut piroane-n palme,

Te-au străpuns, de la mijloc.


Ai primit hulă si spini

De la oamenii iubiți

Te-au lăsat, te-au părăsit

Pentru treizeci de arginți.


Iartă Tu Doamne mulțimea

Care nu știe ce face,

Iartă tu pe toată lumea

Că-s orbiți, nu mai vor pace.


Zi de zi te răstignesc

Cu păcate tot mai grele, 

Iarta-i Doamne, că greșesc... 

Se gândesc doar la putere.


Tu ești viu Iisus prea blând

Și te-ai ridicat spre slavă

Si-o să vii din nou curând

Să judeci a noastră faptă.


Eu te-aștept cu bucurie, 

Dă-mi te rog mereu putere

Să te laud cu mândrie

Și pe buze pune-mi miere.


Dă-mi răbdare și voință

 să nu mai răspund la rău,

Pregătește-mi locuință 

Lângă bunul Dumnezeu.


Unde nu e întristare

Răutate si nici chin, 

Unde strălucește soare

Unde totul e divin. 


LORINA ELENA DRĂGAN

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta