Slujiți Domnului precum odinioară păcatului

 Un frate oarecare a mers la un bătrân care petrecea în Muntele Sinai şi l-a rugat, zicând:

- Spune-mi, părinte, şi mă învaţa cum mă voi ruga lui Dumnezeu, pentru că mult l-am supărat.

Bătrânul i-a zis:

- Eu, fiule, aşa mă rog lui Dumnezeu: "Doamne, învredniceşte-mă a Te iubi, precum am iubit mai înainte păcatul şi a-Ţi sluji Ţie, precum am slujit mai înainte satanei celui înşelător." Însă fiule, bine este a ridica mâinile în sus, spre văzduh, şi a ruga pururea cu osârdie pe Domnul Dumnezeu, că în vremea ieşirii sufletului din trup, să poată trece sufletul nesmintit şi nesuparat de spurcaţii diavoli cei din văzduh.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta