Începutul și sfârșitul


 Începutul și sfârșitul 

M-am trezit pe lume spunând mamă,
Alături de ai mei am crescut duios,
Am plecat de-acasă de bună seamă
Să-mi fac în viață un rost bun și frumos.

M-am logodit cu tine, dragă viață 
Îmi ești iubită și sincer te iubesc ,
Am răsucit în două a ta ață 
Să reziste bine timpului lumesc.

Cu toții știm că viața nu-i ușoară,
Dar,în doi putem s-o schimbăm în bine,
Să ducem împreună orice povară,
Să facem totul cum se cuvine.

Ia-mă de mână s-atingem infinitul,
Furtuna din suflet să o alungăm 
Când va fi deasupra capului zenitul,
Ca doi fluturași în tandem să zburăm !

Spre veșnicia ce ne așteaptă ,
Când scânteia vieții se va stinge
Și vom urca scara, treaptă cu treaptă,
Împărăția cerurilor vom atinge!

Valentina Petraru

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta