IUBIREA MEA, PE CRUCE RĂSTIGNITĂ !


 



Târziu am învătat să Te iubesc

Iubirea mea, cu spini incununată!

Te-am cautat in tot ce-i pământesc

Dar căutarea imi era deşartă !


Te-am căutat in oameni si povesti

Iubirea mea cu răni adânci de cui !

Si n-am stiut cât de aproape esti

Iubirea mea, ce-n veci n-ai să apui !


Te-am cunoscut in lacrimi si dureri

Iubirea mea, pe Cruce Răstignită!

Doi ochi plângeau cu mine, parcă,ieri

Când alergam, de viată hăituită !


Si Te-am simtit când mă aflam căzută

Iubirea mea, cu Chipu-nsângerat!

Când mă aflam intre tâlhari pierdută

M-ai căutat si-n brate m-ai purtat !


Am învățat să Te iubesc atunci,

Iubirea mea, Iubire mult dorită !

Când Te-am zărit pe lemnul Sfintei Cruci

Si am privit la coasta Ta rănită !


Târziu Te-am întâlnit...dar astăzi stiu

Iubire Sfântă si Neprihănită !

Să nu Te pierd, as alerga sa fiu

Pe Cruce, lângă Tine răstignită !


Sursa foto: Facebook.                (versuri: Eliana Popa)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta