Sub Acoperământul Tău



 


Sub Acoperământul Tău


O, Maică bună, cerescă-mpărăteasă,

Cu suflet plin de credință, către Tine mă închin.

Sub Acoperământul Tău, cu-ncredere mă-nvelesc,

În brațele Tale sfinte, liniștea-mi găsesc.


Ca o pasăre sub aripă, mă adăpostesc,

De furtuni și de necazuri, la Tine mă îndrept.

Cu milostivire, Tu privești la suferințele noastre,

Și ne mângâi cu blândețe, în zilele noastre.


Acoperă-ne cu mantia Ta, de orice rău,

Și ne călăuzește pe cărări de adevăr și de sfânt.

În Tine avem nădejde, în Tine avem scăpare,

Tu ești singura noastră mângâiere și speranță.


Amin.

Autor: Teolog și Jurnalist Caranda Daniel Buzău 1.10.2024.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta