Ioan 16, 2-13


 

2 Vă vor scoate pe voi din sinagogi; dar vine ceasul când tot cel ce vă va ucide să creadă că aduce închinare lui Dumnezeu. 3 Și acestea le vor face, pentru că n-au cunoscut nici pe Tatăl, nici pe Mine. 4 Iar acestea vi le-am spus, ca să vă aduceți aminte de ele, când va veni ceasul lor, că Eu vi le-am spus. Și acestea nu vi le-am spus de la început, fiindcă eram cu voi. 5 Dar acum Mă duc la Cel ce M-a trimis și nimeni dintre voi nu întreabă: Unde Te duci? 6 Ci, fiindcă v-am spus acestea, întristarea a umplut inima voastră. 7 Dar Eu vă spun adevărul: Vă este de folos ca să mă duc Eu. Căci dacă nu Mă voi duce, Mângâietorul nu va veni la voi, iar dacă Mă voi duce, Îl voi trimite la voi. 8 Și El, venind, va vădi lumea de păcat și de dreptate și de judecată. 9 De păcat, pentru că ei nu cred în Mine; 10 De dreptate, pentru că Mă duc la Tatăl Meu și nu Mă veți mai vedea; 11 Și de judecată, pentru că stăpânitorul acestei lumi a fost judecat. 12 Încă multe am a vă spune, dar acum nu puteți să le purtați. 13 Iar când va veni Acela, Duhul Adevărului, vă va călăuzi la tot adevărul; căci nu va vorbi de la Sine, ci toate câte va auzi va vorbi și cele viitoare vă va vesti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta