Lucrarea fata de cei rai

 


L-au cercetat odată trei bătrâni pe avva Ahila, şi unul din ei avea nume rău. Unul din bătrâni a spus:

- Avvo, fă-mi o mreajă.

- Nu-ţi fac.

Iar celălalt a spus:

- Fă bunătate, ca să avem amintire de la tine în mănăstire.

- N-am vreme.

I-a spus şi celălalt cu nume rău:

- Fă-mi mie o mreajă, să am ceva din mâinile tale, avvo.

Iar el răspunse repede:

- Ţie îţi fac.

Iar cei doi bătrâni îi ziseră luându-l deoparte:

- Cum de noi te-am rugat, şi n-ai vrut să ne faci, iar lui i-ai spus "ţie îţi fac"?

- V-am spus că nu vă fac, şi nu v-aţi mâhnit, fiindcă n-am răgaz. Dacă lui nu-i fac, o să spună "nu-mi face bătrânul, fiindcă a auzit de păcatele mele". De aceea i-am trezit sufletul, că nu cumva să-l soarbă jalea.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta